Garantie
π‘οΈ Garantie & Tevredenheid
We houden van tevreden klanten (bijna net zoveel als van tevreden vogels). Daarom krijg je bij Vogelhuisjestore.nl niet alleen een goed product, maar ook een eerlijke garantie. Gaat er iets mis? Dan lossen we dat graag samen met je op β zonder gedoe.
β Wat je van ons mag verwachten
- Garantieperiode: Vanaf je aankoopdatum ben je beschermd tegen materiaal- en fabricagefouten. Bewaar je factuur als je nieuwe beste vriend.
- Wat dekt het? Zit er Γ©cht iets mis? Dan zorgen wij voor vervanging of reparatie β en dat doen we rap.
-
Wat valt er niet onder? Tja, als je je vogelhuisje als voetbaldoel hebt gebruikt, kunnen we weinig doen. Uitzonderingen zijn o.a.:
- Verkeerd gebruik of montage (ja, ook zonder handleiding gaan we ervan uit dat je geen bijl hebt gebruikt)
- Weer, vocht, dieren of slijtage door wilde eekhoorns
- Zelf geknutseld? Dan is het niet meer onder onze vleugels
- Verzendkosten: Bij een geldige garantie nemen wij die gewoon op ons. Jij blij, wij blij.
π Tip: Check je bestelling bij ontvangst even goed. Zie je schade? Mail ons binnen 48 uur, dan gaan we als een speer voor je aan de slag.
π© Hoe meld je garantie?
Stuur een mailtje naar info@kooprijk.nl met:
- Je bestelnummer (dan weten we wie je bent)
- Korte omschrijving van het probleem (hou het luchtig β wij lezen met een glimlach)
- Een paar duidelijke fotoβs van het product Γ©n de schade
Liever bellen? Dat mag ook! 0314 β 640 144 (maβvr, 09:00β17:00)
π Toch niet blij? Je hebt 30 dagen bedenktijd
Soms valt een product net iets anders uit dan verwacht β dat snappen we. Daarom krijg je bij ons gewoon 30 dagen om van gedachten te veranderen. Zonder moeilijke vragen of boze gezichten.
Check onze retourpagina voor alle info, of lees de algemene voorwaarden als je echt in een leesbui bent.